نوشته شده توسط : mary

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی
این معبد یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تور مالزی می باشد. در معبد« آرولمیگو سری را جاکالیامان» تا چشم کار می کند همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوارها و سقف ها از شیشه پوشیده شده است. شیشه های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را می زند اما وقتی چشم به این نورها عادت می کند تازه آن هنگام انسان متوجه زیبایی و هنری که درایجاد معبد به کار رفته می شود.تور مالزی پاییز 94ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه در برداشت. این بنای تاریخی در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی واقع شده است. که یکی از معبدهای قدیمی جوهور به شمار می رود.

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

نخستین بار این معبد سال 1923 ساخته شد و در طول گذر زمان کامل شد تا در سال 1991 راهب سری سیناتامبی مسئولیت معبد را از پدر خود گرفت. او تصمیم گرفت این معبد را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا هندی هایی که برای عبادت به آنجا می آیند لذت ببرند. اگرچه کامل کردن معبد کار بسیار سختی بود اما راهب در مدت پنج سال این کار را به اتمام رساند و سال 1996 درهای معبد به روی همگان باز شد.مدتی گذشت تا زمانی که راهب سیناتامبی به تایلند سفر کرد، آنجا بود که او به فکر افتاد تا معبد را به درخشنده ترین و جذاب ترین  شکل ممکن تزئین کند. او در طی این سفر معبدی را دید که از دور می درخشد و وقتی به معبد نزدیک شد متوجه شد که سردر آن را با شیشه تزئین کرده اند، آن زمان بود که تصمیم گرفت معبد خود را با شیشه تزئین کند.تور مالزی پاییز 94از این رو این معبد تبدیل به یک معبد شیشه ای شد که 90 درصد آن از موزائیک های شیشه ای رنگارنگ ساخته شده است.در تزئین این معبد از 300 هزار قطعه شیشه قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید استفاده شده است.

 

 


جزیره ماموتیک مالزی

 

جزیره ماموتیک مالزی

 

این جزیره دارای مساحت شصت و یک هزار متر مربع است و کوچکترین جزیره به شمار می آید.و یکی از معروفترین مکانها برای شنا و غواصی است و صخره های مرجانی در این سواحل بسیار دیدنی است.این جزیره دارای اقامتگاه رنجر ها ،یک اسکله و سه مهمان سرا است.توتیای دریایی که همان خارپشت دریایی اسن نوعی جانور آبزی خاردار است که به تعداد زیادی در کنار صخره ها یافت می شود.تور مالزی پاییز 94


مسجد نگارامالزی

مسجد نگارا مالزی

این مسجد بزرگ که مسجد ملی مالزی است و یکی از مهمترین مساجد مسلمانان کوالالامپور مالزیبه شمار می آید.مسجد نگارا در سال 1965 افتتاح شد و به سبک مسجد مکه طراحی شده است مسجد نگارا مالزیبا ظرفیت پنج هزار نفر است که در بین سیزده هکتار باغ قرار گرفته است.افراد غیر مسلمان در زمانهای غیر از نماز میتوانند به مسجد بیایند.پوشش مناسب برای وارد شدن به مسجد الزامی است.آرامگاه افراد مشهور مالزیدر نزدیک این مسجد است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگران تور مالزی در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.تور مالزی پاییز 94هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگران تور مالزی می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. 

 


هتل تریدرز پنانگ مالزی :

هتل تریدرز پنانگ مالزی را میتوان یکی از بهترین هتل های مالزی و بهترین گزینه اقامت تور مالزی دانست . این هتل با امکانات مدرن و خدمات عالی پذیرای گردشگران تور مالزی می باشد . هتل 4 ستاره تریدرز در قلب پنانگ تنها 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی panang میباشد . علاوه بر این به دو بازار محلی هم مرتبط میباشد .

امکانات هتل تریدرز پنانگ مالزی :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار باز و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , بار 

 

هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

 

 از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای سازه ای مدرن و باشکوه ، زیبا و مجلل است .تور مالزی پاییز 94برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده وتمام تلاش خود راخواهدکرد تا لحظات خوبی را برای شما فراهم آورد .

 

 

 

 

این هتل دارای 662 اتاق در نهایت پاکیزگی ، آرامش را برای میهمانان فراهم نموده تا شما در فضا و محیط آرام اتاق های هتل لذت برده و به استراحت بپردازید .تور مالزی پاییز 94

از جمله امکاناتی که در این اتاق ها به مسافران تور مالزی  ارائه می گردد می توان به : بالکن اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تخت کینگ سایز ، یخچال ، مینی بار ، پنجره های قدی ، نور طبیعی ، مبلمان جنگلی ، میز کار ، سشوار ، حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی لوکس ، اینترنت پرسرعت ، روم سرویس 24 ساعته و ... اشاره داشت .تور مالزی آذر 94

 

 

امکانات هتل اکوتوریا پنانگ

 

 شامل ماساژ و اسپا ، استخر روباز ، محوطه حمام آفتاب ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین گلف ، میز بیلیارد ، سالن اسکواش ، زمین تنیس ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری از اطفال ،تور مالزی پاییز 94فروشگاه هاي متعدد، صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، لابی ، بار ، کافی شاپ ، فضای سبز ، رستوران ، خدمات شست و شوی لباس ، روم سرویس شبانه روزی، پذیرش و تحویل فوری ، صندوق امانات ، شاتل رایگان به فرودگاه و ... از امکاناتیست که در هتل تعبیه شده تا سفری خاطره انگیز را در ذهن زوج های جوان ثبت کند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 

 

 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی 94 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی آبان 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی 94 , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی پاییز 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی پاییز 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تور مالزی مهر 94 می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تور مالزی آبان 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک پروانه ها ی مالزی

 

پارک پروانه ها یک پارک سرپوشیده میباشد که دارای بیش از 6000 پروانه میباشد، شامل 120 گونه ی مختلف و در اندازه ها ، رنگها و اشکال متنوع می باشد ،گردشگران و بازدید کنندگان تور مالزی 94 می توانند با قدم زدن در این پارک زیبا و پرگل و گیاه از نزدیک با تماشای این پروانه های زیبا ، لحظات خوشی را داشته باشند. این پارک زیبا تور مالزی عید 94 شامل 2 قسمت دیگر نیز می باشد، یکی برای پرورش پروانه ها و دیگری دارای یک موزه برای به نمایش گذاشتن گونه های متنوعی از حشرات که دیدنی و آموزنده میباشند.ساعات بازدید از این پارک در تور مالزی فروردین 94 همه روزه 9 صبح تا 6 بعدازظهر میباشد.

 

بلندی های کامرون مالزی


کامرون منطقه ای کوهستانی با ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا میباشد که بزرگترین تفریحگاه کوهستانی کشور مالزی میباشد که فقط 4 ساعت با کوالالامپور فاصله دارد. منطقه کامرون تور مالزی 94 با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران زیادی را به روستاهای اطراف شهر علاقه مند میکنند و شیفته خود کرده است. در این منطقه تور مالزی بهار 94 هوایی خنک و محیطی پر از آرامش دارید. گردشگران و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری شدن برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزرعه های توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را تهیه کنند. همچنین اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی کامرون در تور مالزی فروردین 94 که یادآور دوره استعمار انگلیس ها میباشد بسیار منحصر به فرد است.

 

پارک آهو مالزی


این پارک سرسبز دارای مساحتی به وسعت 2KM را با درختان سایه گستر، جوی های باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در اطراف این پارک تور مالزی 94 می توانید آهوهای خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را ببینید و به آنها غذا بدهید. برای رسیدن گردشگران تور مالزی فروردین 94 به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است .


ساعات بازدید از این پارک زیبا در تور مالزی عید 94 برای عموم 9 صبح تا 6 بعدازظهر هرروز میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی, جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل مایا کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیای ممتاز خود سفری به یادماندنی را برای مسافران تور مالزی 94 خود به یاد میگذارد. هتل مایا کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 تعبیه شده است. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می توان به مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه اشاره کرد. مسولان پذیرش این هتل به صورت بیست و چهار ساعته پذیرش از میهمانان تور مالزی نوروز 94 را انجام می دهند.

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

 

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد.هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل تور مالزی فروردین 94 به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - بیلیارد - بازی دارت - اسکواش اشاره کرد. در این هتل تور مالزی نوروز 94 سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد.

 

هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده Western union money order است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان میهمانان تور مالزی فروردین 94 تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - اسکواش اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی نوروز 94 پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای گردشگران تور مالزی 94 که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگران تورمالزی شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گدشگران تورمالزی میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پورت دیکسون مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

یکی از شیک ترین هتل های تور مالزی 94 هتل هتل شانگری لاس راسا سایانگ مالزی است که در رده هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل در مقابل ساحل Batu Feringgi قرار گرفته و علاوه بر اتاق های وسیع، 122 هزار مترمربع باغ های سرسبز گرمسیری اطراف آن را پوشش داده اند. سرویس رایگان شاتل به مرکز George Town فراهم است که حدود 20 دقیقه طول می کشد. در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی با لیموزین نیز در دسترس مسافران محترم تور مالزی قرار خواهد گرفت.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی
تمامی اتاق ها منظره ای رو به دریا یا تپه های پنانگ دارند. اتاق های وسیع با دکوراسیون چوبی و پارچه های نخی زیبا با بالکن خصوصی، حمام خصوصی و اینترنت رایگان تکمیل شده اند.

رستوران های این هتل برنده ی جایزه شده و با 4 استخر و زمین تنیس تکمیل شده است. رستوران Feringgi Grill ارائه دهنده ی مناظر زیبا از باغ های اطراف می باشد و می توانید انواع نوشیدنی ها را در آن امتحان کنید. در کافه Spice Market و کافه ی مجاور استخر نیز انواع نوشیدنی های خارجی برای شما میهمانان تور مالزی 94 سرو می شوند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

مهمانان تورمالزی می توانند در سالن ورزشی  این هتل فعالیت کنند یا از سرویس ماساژ استفاده نمایند.. فعالیت های ورزشی مانند موج سواری و شیرجه نیز در دسترس است. زمین بازی گلف و سایر تفریحات در داخل سالن نیز برای سرگرمی مهمانان تدارک دیده شده است. برای علاقه مندان به سکوت و آرامش نیز کتابخانه ای فراهم گردیده است تا تمامی مسافران تور مالزی بتوانند اقامتی راحت و دوست داشتنی را در این هتل تجربه کنند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه کرفور مالزی که در حد متوسط بین فروشگاههای جاسکو و جاینت است کیفیت اجناس در این مرکز بهتر از فروشگاه جاینت است.اما در این فروشگاه برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایشی یافت نمی شود.یکی از بزرگترین فروشگاههای کرفور در مرکز خرید مید ولی واقع شده است یکی از بهترین محصولات که با کیفیت خوب به شما گردشگران تور مالزی 94 ارائه می شود انواع ادویه جات به صورت باز و بسته بندی است و میتوانید با انواع ادویه جات آشنا شوید

مرکز خرید مال مالزی

این مرکز خرید مالزی مقابل هتل سری پاسفیک و در خیابان پوترا مالزی قرار گرفته است.و یک فروشگاه مهم به نام پارکسون گراند در این مرکز است.در این مراکز خرید مالزی پوشاک با برندهای معروف،ساعت و عینک،کفش و کیف عرضه می شود و شما گردشگران تورمالزی نیز می توانید تمامی این احتیاجات خود را از این مرکز خرید تهییه نمایید

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی

این مرکز خرید مالزی در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.در این مرکز خرید تورمالزی انواع کالاهای ارزان با برندهای معروف نیز عرضه می شود.در طبقه ی 5 ام این مرکز یک شهر بازی سرپوشیده وجود دارد و در طبقه ی دهم این مرکز سالن نمایش مدرن وجود دارد.در این مرکز خرید مالزی علاوه بر خرید تفریح و سرگرمی برای بازدید کنندگان تور مالزی 94 دارد.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد